četvrtak, 6. ožujka 2014.

TAJNA RUŽICA NA DAR

Anđeosku ružicu ja sam dobila, tamo na srcu kao tajna je zasjala. Ne vidim ja te ruke mile što su me nježno zagrlile,ni usne ove što me ljube,ni plavetne oči što me iz vida ne gube,ali osjećam anđela moga u grudima. On je onaj što ne odlazi ni kad ga u tuzi tjeram,on uvijek iznenadi suze u bisere pretvori. Privržen mi kao ljubav dobroti,predan je u potpunosti mom luckastom ponašanju,jednostavno ne zna nego bezuvjetno voljeti. On je moje blaženstvo duše, moje svjetlo koje me vodi do Boga.

Čini Ti Se Svijete Da Sam Ovdje, Ja Sam Čista Iskristalizirana Ljubav Što Nebo Je Poklanja. To Što Sam Opipljiva, Što Sam U Tijelo Bolno Zalutala To Moj Sjaj Ne Jenjava, Plamti Duša I U Sred Ovog Bola, Jer U Tom Nebeskom Srcu Ruža Sja, Sveta Ruža Moga Anđela.

Nema komentara:

Objavi komentar