četvrtak, 13. ožujka 2014.

ISUSOVE OČI PRATI DUŠA MOJA

" Čini vam se Svijete, nisu mi oči smeđo - zelene, one su plave onome tko gleda oči moje duše. Pogled moj luta u oči Krista, duša mi u njegovom srcu biva čista, otkupio me, nagradio je plavetnilom svojim moje suzne oči prepune pitanja. Znam da sam Njegova, drugo ništa ne moram da znam, On će umjesto mene da ostvari moje želje. On će Ocu Nebeskom preporučiti mene, već je...čekam njegovog anđela da progovori, čekam nutarnji glas, gdje li je moj spas ovdje gdje traganje ne prestaje, znati ću makar kad oči se zatvore, jer On je moj spas, moje ufanje da postoji odgovor na sve i sreća koju moja molitva neprestalno zove. Isuse idem zbog Tebe kroz pustinje ove, kroz boli, kroz sjenke crne što žele da me uplaše i slome, vrebaju me, ali zar nisu shvatile da mene prate samo ruke Tvoje ljubljene, ne daš me moj premili Gospode, kako bi mene napustio onaj koji mi je ime pri stvaranju života izustio. Ti si mi dušu svojom ljubavlju nagradio, dao KRIŽ da spoznam koliko me ljubiš i iz vida ne gubiš. Duhom Svetim vođena, hodim Kriste ka Tebi...hodim ka JAHVI Ocu tvom i mom. Plave oči tvoje svjetiljka su meni, tvoja sam službenica za život cijeli. " 

Nema komentara:

Objavi komentar