četvrtak, 6. ožujka 2014.

ODMORI SE ANĐELE U MOJOJ LJUBAVI

Evo Ti Anđele Ruke Duše Moje, Neka Te One Blagoslivljaju, Miluju I Vole! Dodirujući Tebe Liječim Bolno Prostranstvo Sebe. Tako Si Mio I Blag, Srcu Si Mi Pre Drag. Čista Dijamantna Ljubav Presijava Se U Meni, Tvoja Sam Za Život Cijeli. Daj Mi Da Te Dotaknem Rukama Sudbine, Oči, Lice, Usne Da Smirujem Nježnim Dodirom, Blagim Pogledom. Bit Ću Ti Vila Noći, Nikada Nećeš Biti U Samoći. S Prvom Zvijezdom Ću Doći, Hoću Anđele. Moram Ti Zahvaliti Za Sve Ove Mukotrpne Godine Što Snažnim Krilima Griješ Me. O Toploto Nebeska Moja, Odužit Ću Ti Se Ovim Krilima Što Darovao Si Ih Meni Letjet Ću Dušom Do Tebe. Svjetlosna Vila Milovat Će Tvoja Umorna Krila. Moraš Mi Dobro Biti, Anđeosko Srdašce Ja Ću Te Ljubiti. Došlo Je Vrijeme Da Se I Ti Odmoriš, Cijeli Život Lebdiš Za Mene Ti. Darujem Ti Bijelog Blještavog Leptira Ljubavi, Onog Što Mirisao Je Rajsku Ružu U Mojoj Kosi...Želim Radost Da Ti Donosi. On Je Znak Čiste Ljubavi I Da Se Moja Duša Sa Tobom Ponosi. Uzmi Moje Ruke Na Svoje Dlanove Linija Ljubavi Moje Nek Se Na Tvoj Dlan Upiše...Vječna Ljubav Nek Sja, Budimo Dokaz Da Još Postoje Duše Iskrenošću Punjene. Jedna Sveta Ljubav Vrijedi Više Od Milion Zanosnih, Lažnih. Upij Me Ljubljeni Za Vječnost U Kosti Svoje, U Um, U Srce, U Dušu; Tamo U Vječnosti Budimo Pobjednici! 

Nema komentara:

Objavi komentar