utorak, 11. ožujka 2014.

ISTINA SRCA

Ono što na srcu piše, nije kamen, nego Božji znamen. Isus je hodio pustinjama, bio je oaza svim dušama. Daj mi Kriste kap hrabrosti svoje, uzmi suze moje, neka rijeka postanu, neka žedne napoji ufanje moje. Šalji kišu željnima vode, šalji im i Sunce svoje. U ovo korizmeno vrijeme, na poseban se način sjećam Tebe. Plače mi se Gospode kada vratim vrijeme na one dane požrtvovne tvoje, tvoje rane me bole. A onda suze moje i one divne dane broje, djela plemenita je činila ruka Tvoja Bogom Ocem vođena, shvaćam da si jedina zvijezda koja je za mene rođena. Obasjavaš mi pute, zoveš u zagrljaj svoj, o Kriste premili darovao mi te Svevišnji Bog. Ti si vladar srca mog, ti si moj učitelj, moj brat i otkupitelj. Hvala ti ljepoto rajska, zbog Tebe znam da je ova bol samo zemaljska, otkupile su me presvete rane tvoje, hvala ti Kralju Jedini, ti si sve moje. 

Nema komentara:

Objavi komentar