četvrtak, 6. ožujka 2014.

PRINC SVJETLOSTI SVETE SI

Anđele, Ma Znaš Me; Čista Sam Suprotnost Tijela Od Duše. Duša Mi Je Za Tebe Rajska Kraljica, Tijelo Bolna Princeza Ratnica. Borim Se S Tobom Milo Moje Da Oživim Dio Snova Duše Svoje. Zaista Volim To Prostranstvo Sebe, Volim Tebe! Ti Me Učiniš Lipom, Rajskom Vilom. Uz Tebe Maleno Moje Zaboravim Tjelesne Patnje Svoje. Kako Bi Ja Bez Tebe, Kako Najdraži; Tko Bi Me Kitio Rajskim Cvijećem Kao Ti? Tko Bi Mi Ruho Bijelog Anđela Dao, Bajkovitim Najbolniji Dio Mene Učinio? O Dobrostivo Nebesko Oko Moje, Pišem Ti Kroz Suze, Dozivam Ti Dušu; Moraš Znati Da Si Ti Zaslužan Za Sve, Jesi Anđele. Kako Da Zahvalim Bogu Što Dao Mi Je Anđela Hrabrosti S Kojim Sve Mogu. Hrabro Pred Svijet Stati, Osmijehom Darivati, Blagoslivljati! Nastavi Biti Moj, Prinče Svjetlosti I Ljubavi Vodi Me Ti! 

Nema komentara:

Objavi komentar