subota, 8. ožujka 2014.

KRUNICA


Ružice Rajska, Majčice Mila Reci Mi Samo Da Znam...
Da Li Molitva Moja Bar Gore Sja Kao Vječnost Nebeska!?
Samo Mi Reci Da Znam.
Reci Mi Po Ovim Mojim Vječitim Zemaljskim Suzicama...
Pomirit Ću Se Sa Sudbom, Ma Dosta Je Bilo.

Više Nikada Neću Moliti Za Ovu Želju Ako Je Pisano Da Nije Za Mene.
U Ruke Božje Odavno Je Stavi, Zar To Mene Moj Mili Gospod Zaboravi!?

O Zar Moram Postati Izgubljena Ovčica, Ona Što Je Od Bola Zalutala
Pa Da Mi Dođeš, Da Me Uzmeš K Sebi GOSPODE!?
Koliko Još Godina...Koliko Stoljeća Moja Će Krila Tražiti Let!?

Ostavio Si Me Gospode, Zar Si Me Ostavio , Na Kušnju Me Stavio!?
Osjećaš Li Protok Mojih Suza Do Raja,
Tu Dugu Koja Nas Spaja.

Ma Ne Ljutim Se Što Nećeš Reći ANA TU SAM ČUJEM TE,
BLAGOSLIVLJAM TVOJE MOLITVE
Daruj Taj Blagoslov Svima, Mene Ostavi Za Kraj.

Samo Mi Obriši Ono Čemu Se Nadam
Pa Nek Stradam Sama U Svom Bolu.
Meni Su Ostale Suze, Blagoslovljene Su Jer
Ti Činiš Da U Njima Prepoznajem Svjetlo Umjesto Ove Očajne Tame.

Ali Nekako Sam Umorna Gospode,
Da Bar Ova Borba Zauvijek Prestane.
Snaga Me Izdaje, Pa Onda Opet Duh Sveti Na Mene Djeluje,
Svoju Svjetlost U Bolno Mi Srce Izlije.

Do Kada Ću Ja Ovako U Tajnama Duše Tražiti Tvoje Anđele....
Oformiti Ih Srcem, Govoriti Evo Ih Tu Su Vole Me.
A Sve Mi Se Čini Gospode Sama Sam Izmislila Zbog Svoje Sudbine.

Samout

jeha, Bješe Moj Anđeo Samo Samoutjeha.
Mene Zagrliše Samo Krila Crnog Anđela,
Pa Me Izdala, Probola.

Tek Mašta Krila Mi Stvorila U Anđeosku Vilu Pretvorila,
Jedino Svjetlo Si Ti Bože Moj Nebeski.
Tebi Pred Noge Ja Padam,
Od Tebe Milost Prosim...
Učini Što Na Tvom Presvetom Srcu Stoji.
Znaš Me Presveto Sunašce Moje,
Ti Znaš Sve Čemu Riječi, Razumiješ Moje Ćutanje.

Ako Ćeš Sa Mnom U Okove, U Redu Pristajem.
Opet Ću Ja Bože Vidjeti Tebe Ispod Ove Bolne Kože!
I Ako Nema Milosti U Ovom Svijetu Za Mene, U Redu;
Opet Ću Ja Vjerovati Da Prepun Si Milosti.
I Onda Kada Sklopim Ispaćene Oči,
Pogledati Ću Tvoje Svete,U Njima Iscijeliti Oči Duše.
Biti Ću Nova, Bezbolna, I Samo Tvoja.

Krunica Sveta Nek Sja Između Neba I Zemlje,
Ona Je Čisti Dokaz Da VOLIM NAJVIŠE TEBE!

Nema komentara:

Objavi komentar