četvrtak, 6. ožujka 2014.

ANĐELE DIVNOG SVIJETA

Duša Te Doziva Anđele, Ne Mogu Ni Ove Noći Bez Tebe! Treba Mi Blizina Tvoja, Anđele Srca Moga! Zvijezde Su Zasjale Kao Nikada Prije Neko Moj Odozgo Mi Se Smije, Ti Ljubavi, Ti Koji Si U Mojoj Molitvi! Sakupljaš Anđele Sve Govoriš Im Da Podignu Me Do Tebe! Putuje Duša Moja Na Srebreni Mjesec Sjedam; Nikom Sjaj Tvoje Duše Nedam. Došla Sam Da Ti Se Predam! Blještavom Neonskom Tintom, Kistom Ljubavi Crtam Zvijezdu Repaticu Da Ti Označim Gdje Ću Te Čekati, Gdje Ću Cijelu Noć Tebi Pjevati. Možda Će Zora Svanuti, Suza Će Mi Na Jastuk Kanuti, Jer Sanjam Te Ljubavi. Ali Znaj Tebi Pripadam, Tebi Vječnoj Ljubavi, Onoj Bezgrešnoj, Sudbonosnoj, Istinskoj, Blagoslovljenoj Ljubavi Koju Svaki Dan Sve Više I Više Krojim U Duši. Znam Da Postojiš, U Nekom Divnom Svijetu Čekaš Me Ti Sa Vječnim Osmijehom Dane Ćeš Mi Darivati. 

Nema komentara:

Objavi komentar