utorak, 10. listopada 2023.

MALA KRUNICA BOŽJE VOLJE

Zazivi Božjoj Volji

Bez tebe sam ništa - Bože moj, ti si sve!
Volim te, Oče!

Božja Voljo, dođi - ispuni moje misli
Božja Voljo, dođi - teci mojom krvlju
Božja Voljo, dođi - preplavi moje poglede
Božja Voljo, dođi - slušaj mojim sluhom
Božja Voljo, dođi - objavi se mojim glasom
Božja Voljo, dođi - diši mojim dahom
Božja Voljo, dođi - kucaj u mome srcu
Božja Voljo, dođi - kreći se u mojim kretnjama
Božja Voljo, dođi - trpi u mojim patnjama, i kada se moja duša sjedini s tobom, učini me živim križem predanim za slavu Oca
Božja Voljo, dođi - moli u meni i uzmi moju molitvu kao svoju vlastitu;

Oče, slavim te u ime svih stvorenja!
Amen

Početak

1 x Oče naš..., 1 x Zdravo Marijo..., 1 x Slava Ocu...

Na velika zrnca

Na početku svake desetice: Majčice moja ljubim te, ljubi i ti mene i daj mojoj duši gutljaj Božje Volje
Kraj desetice: Slava Ocu...

Na mala zrnca

10× Budi Volja Tvoja, kako na nebu tako i na zemlji

Slava Ocu

Završna molitva

Gospodine Isuse,

hvalimo Te, ljubimo Te, blagoslivljamo Te i zahvaljujemo Ti u zajedništvu s Ocem i Duhom Svetim,
u Tvojoj svetoj i Vječnoj Volji Božjoj.

Amen.


Nema komentara:

Objavi komentar