ponedjeljak, 24. ožujka 2014.

Ako ti dam srce i svu ljubav čuvanu, obećaj mi da ćeš ga čuvati ondje gdje je radost, obećaj mi da ćeš ga u vodama duše svoje okrijepiti, cvijećem sa poljana nebeskih ukrasiti, da ćeš ga smatrati svojim novim organom bez kojeg ne želiš nikuda poći ni kada sklopiš oči. Obećaj mi da ćeš me u bolu na grudi položiti i pustiti da se isplačem, odmorim, da utonem u nebo moje ljubavi. Obećaj mi da ćeš me nasmijati, usne darivati u nevolji mojoj. Obećaj mi duge šetnje sa pogledima u zvijezde, i naš novi sjaj, obećaj ovom srcu samo ljubav i Raj. Razumjevanje, sklad, harmoniju svetu ja bi anđele moj, i da sam samo tvoja i ti samo moj. Ima li tih očiju sa odsjajem Raja, ima li te srećo u dolini tuge ili su svi isti uvijek ljube neke druge, ljubav sveta zar zaista umire... a ja naivna sanjam dane nebeske ovdje gdje nema te...Eh da sam bar rajska, da mi nikada nije potekla suza zemaljska zbog predanosti i iskrenosti bića mog izdanog

Nema komentara:

Objavi komentar