utorak, 25. ožujka 2014.

SAMO DJEVOJKA

Samo Sam Djevojka, Znaj!
Možda Malo Od Drugih Drugačija!
Možda Me Mnogi Ne Razumiju,
Ne Razumiju Ovu Moju Dušu Vatrenu;
Jer Moje Je ♥ Kao Plamen, Gori Od Ljubavi,
Svakom Je Dajem S Lakoćom,
Jer Imam Je Dovoljno Za Cijeli Svijet!!
Duša Mi Je Topla, Snena I Jaka.
U Meni Vlada Božanstvena Snaga; Snaga Ljubavi!
Ime Mi Je Djevojka Koja Ljubi... Dobrotu;
Koja Joj Pjeva Snagom Svoje Duše!¨
I Onda Kad Se Nada Gubi, Ne Brini Moje Ime Je 
I Dalje Djevojka Stijena Puna LJUBAVI!
I Da Se Mene Pita Vječno Bi Davala Snagu Svima;
Postala Bi U Vječnosti ANĐEO LJUBAVI!
Možda Ova Želja Moja Dođe Do Dragoga Boga;
Možda Tamo U Onom Svijetu; Krila Mi Ljubavi Podari!
Pa Da Snagom Bića Cijelog Zemljom Poletim I
Zaliječim Srca Puna Žalosti!
                          Za Sada Ću Zemaljskim Krilima Ljubav Svoju Pružati! 

Nema komentara:

Objavi komentar