subota, 8. ožujka 2014.

ANĐEO I VILA



I za milion godina, suze moje na dlanu tvome biti će ti sve što ćeš poželjeti. Jer su te one najviše usrećiti znale i kad su bile tužne i kada su u ime ljubavi sjale. Dušu sam ti znala taknuti, suzom tvoga oka plakati. I noćas dušo uberi sve naše zajedničke suze, u vrč ih umjesto vode stavi, pa sa njima polij cvijeće uvelo, neka izraste bar ono, kada nije mogao moj i tvoj lik jedan kraj drugoga. Doći ću ti uvijek tajnom prečicom sna, nenajavljena kao suza iskrena. Doći ću ti da bi ti darovala dijamantno srce, i reći da su suze svete ljubavi dijamanti postali. I ne plači voljeni, samo me voli ti, i poželi da u tebi trajem do vječnosti. Ne pitaj se tko sam, neću se ni ja pitati tko si ti, budimo samo divna tajna o savršenoj ljubavi. Budi postojan u ovoj boli i voli, ovom istom čežnjom me voli.

Nema komentara:

Objavi komentar