četvrtak, 6. ožujka 2014.

PIŠEM TI JOŠ JEDNO PISMO O RUŽAMA, JEDINA LJUBAVI MOJA

Toplina Doma,Glazba Tiha U Divan San Me Odvela...Usnula Sam Sebe U Vrtu Prepunom Ružičastih Ruža,Oko Mene Su Plesali Anđeli I Vile,Pjevali Mi Pjesme Najmilije! Svijetlost Me Opila,Anđeo Zlatnih Krila Ruke Mi Pružio.Dodir Blag Odveo Me U Raj! Pokazao Mi Je Najljepša Mjesta,Odveo Me U Najskrivenije Dijelove Nebesa! Pri Rastanku Darovao Mi Je Buket Ružičastih Ruža, Znak Nježnost Što Mi Nebo Pruža! Svaku Laticu Je Poljubio,Po Meni Im Ime Dao, U Dušu Ih Moju Poslao! Nježne Usne Prozboriše; Sada Moraš Poći,Nemoj Da Plaču Tvoje Oči. Ja Sam Uvijek Tu;U Potraži Me,Reci Mi Sve Svoje Sreće I Tuge Što Bole Te. Kraljevstvo Anđela Na Tebe Čeka, Istkati Ću Ti Odjeću Novu, U Nju Ću Ti Staviti Dušu Tvoju,To Je Tek Božanski Plan,Moja Poruka. A Sada U Zemaljski Život Kreni, On Ti Donosi Prekrasne Izazove Sudbine. ~Bio Je To Najljepši San Koji Sam Usnila, Mašta Ga Moja Još U Osjeti, U Njemu Vladaju Anđeoski Dodiri I Mirisi Latica Ljubavi! Buket Ruža U Mom Srcu  Nikada Uvenuti Neće, Anđeo Ih Polijeva Kapljicama Sreće! TI! 

Nema komentara:

Objavi komentar