utorak, 25. ožujka 2014.

MOLITVA


Danonoćna misao teče Jahvi mom.
U Njega se ufa tijelo, duh i duša moja.
Stablo stasito zeleno, vječno plodno,
zasađeno kraj rijeke tekućice,
takav je moj Bog.

On raspoznaje duše i dijeli puteve dobra i zla.
Sa gvozenom palicom,
Kralj je koji sudi.
Pasti će zemaljski suci i kraljevi...

Utječite se Gospodaru jedinome,
jer samo su Njegovi zakoni istina.

Jahve glavu podiže onima koji su klonuli.
Vapi milost,
neka se glas tvoj čuje do Njegove svete gore.
Sion neka zasjaji od strahopoštovanja.

Gospode čudesnošću svevišnjom
uzvisi one duše koje te slave,
i ljube rane tvog ljubljenog sina.

Ti koji u srce i dušu točiš sreću i radost,
iutkaj sav neizrecivi blagoslov svoga srca,
u svako naše jutro, podne i veče.

Zorom ovom i usijanim srcem,
koje se oduvijek predaje samo Tebi molim
da me čuješ, da se ne oglušiš na moltvu predanu.

Svjetiljko puteva mojih,
obasjaj svačiji život svojom neizrecivom ljepotom i dobrotom,
svom onom nebeskom ljubavlju.

U nadi su moje oči,
iako su umorne od bolnih gledanja...
Krvopije, rugalice, zlotvore, kradljivce i izdajice,
odvedi pod presveti križ Tvoga milog Isusa,
neka ispari zlo.

Neka nam ojađeno, povrijeđeno srce
zapjeva poput ptica
koje najavljuju proljeće.

Mada te nisam dostojna,
Jer Ti si presavršen, predivan, preljubak, presvet...
Da bi te se udostojile gledati moje bolne oči.
Zato se Gospode moj sjeti da sam
ovdje  zaglibila, po dosta u zemaljske grijehove
svijesno i nesvijesno plačuć nad svojim križem.
U ovoj suznoj dolini griješim u svom očaju,

Oprosti mi, i gledaj na ono moje nebesko          
koje se utječe Tebi svim srcem i dušom svom.

Pogledom svoga plamenog oka,
tim zadivljujućim svjetlom blaženim
zrakni na mene i sve ove ljude koji Ti se utječu,
blagoslovi svaku dušu u bolu,
utkaj nam želju za životom,
iznenadi ojađene duše milinom koju
za njih spremaš.

O Gospode koliko samo silno trebaš,
dođi Nam, sa djelima divnim.
Dođi Jahve, dođi Isuse mili.

Stjerajte ovo zemaljsko zlo u kut,
Novi Jeruzalem utvrdite.
Tvrđavu svetu želim na Zemlji vidjeti,
Tvome se vladarstvu diviti, o Gospode,
ma samo kap onog što ti želim reći
ti čuj, ti slij u srce naše.
Slava ti i vječna hvala
Ljubljeni Trojedini Bože.

Duh Sveti neka lebdi ovim napuštenim vodama,
i svojim daškom utka novi život.

Dobro jutro dušice moje,
Neka vas Božji čuvari
kroz jutro, dan i noć vode.
U Gospodu nek vam bude sva milina,
jer Gospoda po svuda ima!

Od <3 Ana :)

Nema komentara:

Objavi komentar