srijeda, 1. svibnja 2019.

RADOST GLASNICA MOJIH JE GOSPODIN

Radost mi je slaviti Gospodina. Glasnice moje su ptičice u Jeruzalemskom dolu, danonoćno hvalospjeve poklanjaju Onomu koji ih je stvorio. Krila molitvena nisu mi vidljiva, ali su opipljiva srcem. Ponizni su me shvatili, suze moje brižnim osmjehom pozdravili. Jer ljube istog kao ja, radost nam je vjera, nada, molitva. Uslišati će bolne Ozdravitelj, jer se uzdamo, jer bi do smrti čekali taj milosni dar Isusov. Ps 34, 2-9 Jadnik vapi, i Gospodin ga čuje. Uistinu tjeskobe naše ojađene razumije Spasitelj. Vjerom nas zaogrnuo i hoće da ustrajemo u kušnjama. Ustrajnost nam je u Tješitelju i Branitelju i u brižnim otkucajima Presvetog srca. Ne posrćemo jer nas anđeli i arhanđeli Božji čuvaju, litanije im poklonimo. Snažno volimo Raj, jer je samo on od vječnosti. Sve prođe, osim Božje nježnosti. Budimo djetešce koje Bog stvori na svoju sliku. I kad je rasplakano i razbijenih koljena, zna da ima oslonac uvijek u Svetoj obitelji.
 Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 1.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar