ponedjeljak, 20. svibnja 2019.

🍃🌹OSMI DAN DEVETNICE SVETOJ RITI, razmatranje, 20.05.2019.🌹🍃

Suosjećam sa tobom cvjetna dušice mila, ranjena si jako bila, ali i puna ljubavi. Bolest te prikovala za krevet, oh znam milena dušice Božja kako je to, ali na hvalu Bogu On me je uspravio puno puta iz gorkih muka beznađa, znam da snagom molitve i vjere ja hodam iako trnovita, ruža si mi zagovornica ti. I ja ću jednom uspjeti procvjetati, jer tvoje svete ruke isprositi će mi spas od svakodnevne muke. Svaka bol moja i bol sve braće i sestara neka oslobodi bar jednu dušu u Čistilištu i patnja vrijedi! Ljubav nikad ne blijedi. Sveta Ritice, pomozi nam predati se u potpunosti volji Božjoj, da trpljenje prikazujemo za spasenje! Žalost mi je biti teret drugima, zato mi isprosi samostalnost u svemu. Da mogu još gorljivije navještati Božju riječ i svjedočiti ozdravljenju. Neka bude ono što Bog želi, čekat ću čudesa sveta sve dok me ima ovdje u dolinama nade, jer sve što volimo siđe iz Raja u naš zagrljaj, po vjeri i našoj ljubavi za Svevišnjeg. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela
Oče naš… Zdravo Marijo… Slava Ocu…
Slijedi Molitva Sv. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice.
💒 https://duhovno.net/devetnica-u-cast-svete-rite/8/


Nema komentara:

Objavi komentar