četvrtak, 30. svibnja 2019.

MOLITVA GOSPI ZA MILOST OSLOBOĐENJA OD OKOVA

Zamišljam rajske doline i da o meni više bol ne brine, zamišljam oslobođenje od okova zemaljskih i uron u stan rajski. Ne mogu sama isprositi tu milost sa Neba, meni Gospe tvoja pomoć treba. Ti shvaćaš kako je na zemlji uplakanog srca hoditi, ti si bolna morala dugo svijetom hoditi. Zato ti se preporučujem majko Kristova, jer znaš što je mač do mača. Razumiješ i kada sama ovu patnju ne razumijem, pomozi mi ostvariti se još dublje u duhovnosti da ne klonem u patnjama gorkim koje mi se nadvile u tijelu. Zacijeli me zvijezdama sa krune tvoje, obasjaj mi rane ucviljene da uskrsnu u samu slavljeničku ljubav. Pomozi mi bolnoj radovati se u Kristu, pomozi mi trpiti tugu križa. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 30.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar