subota, 11. svibnja 2019.

SUSRET SA MOJOM DUŠOM

Naišao si na mene, mene koja ti nikada neće reći u lice istinu o sebi. Ti ćeš to sam otkriti upravo onda kada u samotnosti shvatiš da ti fali netko tko razumije svakoga i svakom zna reći utješnu riječ. Možda sam samo cvijet raspjevani koji je gnijezdo duši tvojoj. Možda ne venem jer želim tebi zamirisati život nadom i radošću. Možda postojim za neke oči iskrene i snene. I u svojoj patnji trpim bol ostavljajući trnje za sebe, a latice vjere, ufanja i ljubavi za druge. Možda nisam u životu puno uspjela, ali sam uspjela ostati dušom ono što volim, ono za što molim. Postala sam nutrinom to sanjivo.  I tko da ukrade to blago duše, kada je sakriveno od zla. Kada su suze napravile nepropusni zid preobrazivši ih Bog u tajno blago nad blagom. Drago mi je što netko razumije, što je ljubav i gdje je ljubav. I da je ljubav ponajviše između duša.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 11.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar