utorak, 21. svibnja 2019.

VJERA U ISUSOVU MILOSNU LJUBAV

Nitko mene kao Ti nije volio, niti mi je kao Ti stalnu radost duše poklonio! Nitko mene Bože nije pod križem shvatio, nitko moje mane, a ni ljubav iskrenu sa iskrenom ljubavlju prihvatio. Jedini si muškarac koji razumi, koji tugu moju utjehom ljubi! Šapat vjere silazi obasjava mi srce nadom; Možda negdje sija posebno milosno molitveno autentično srce i njegov anđeo čuvar sa mojim moli, skupa sa tobom Spasitelju voljeni. Možda sam voljena iz tajne, jer Otac nebeski tako želi. Možda moram zaslužiti trpljenjem nepravde onaj osjećaj koji mi je u duši. Možda nisam za prolaznu ljubav... već onu od vječnosti! Možda je za mene stan nebeski u kome moje uslišanje već stanuje. Priređuješ čudesa milosna onima koji te zazivaju i vole, znam da si darovna ljubav mileno moje!

Od ❤ služavkica tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 21.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar