petak, 17. svibnja 2019.

🍃🌹ČETVRTI DAN DEVETNICE SVETOJ RITI, razmatranje 16.05.2019.🌹🍃

Pomozi nam ljubljena sveta Rito svoju bol prikazivati za spas duša u Čistilištu i pomoć našim živućima, da se obrate i shvate da je požrtvovna ljubav jedina radost. Noćne suze vrućeg jecaja, neka postanu radost i snaga novog dana. Pošalji nam Isuse, svete anđele da nas tješe, kao što su tvoju miljenicu svetu Ritu. Gdje je trnje, ruža neka procvjeta da olakšanije hodamo svojim križnim putem misleći na tebe. Svetice u beznađu, nitko ne može na zemlji doživjeti ono što si ti proživljavala, zato moli za nas po svoj toj tvojoj svetoj trpljivosti koji si uzorno i kreposno živjela. Žao mi je što sam i sama slaba u kušnjama, kao i svi mi smrtnici, ali ti nam budi pomoć milosna blažena ljupkosti. Pomozi nam razumjeti i dobre i loše, pomozi nam oprostiti i kad je dubok mač u našim srcima zbog nanjete nam nepravde. Pomozi nam uzeti za ruke duše nezbrinutih i izgubljenih i dovesti ih Kristu po utjehu. Učini da služimo čistim srcem na spasi sviju, učini nas Isuse poniznima po zagovoru svete Rite. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 16.05.2019.
💌 https://duhovno.net/devetnica-u-cast-svete-rite/4/




ANĐEO MIROSNE NJEŽNOSTI

🍃🌻Tu sam ja,
gdje si ti.
U očima tvojim,
zdenac je pitki,
u kome cvijetak ja bivam.
Širim nježnost,
iz duše tvoje!
Koliko je žalosne rose palo,
ali tvoje radosno srce
nije se dalo!
Mene je u sebi kao
anđela prepoznalo!🌻🍃

✏Ana Emanuela, Bilaj 16.05.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar