utorak, 30. travnja 2019.

NAĆI ĆEŠ ME

Naći ćeš me kada se približi
odlazak u vječnost.
Naći ćeš me kad ti starost
bude dozivala mladost!
Naći ćeš me u suzi što ti na srcu sija!
Naći ćeš me na obali kamenitoj,
jer ću se isticati na suncu po sjaju.
Naći ćeš me kao biser duše!
Naći ćeš me kada shvatiš,
da ti treba razgovor pred san.
Naći ćeš me u mirisnom cvijeću
svaki dan!
Jer sam oduvijek mirisla u tebi,
oduvijek postojala u duši tvojoj.
Naći ćeš me kada sklopiš oči
i otvoriš ih pred Bogom.
On će ti reći tko sam ja,
jer uz svu ljubav ovu
koju nježno rasprših na zemlji
ja te probuditi samo za sebe
nisam uspjela!
Ali kao što kaze Pjesma nad pjesmama;
"Ne budite ljubav moju,
dok sam ne bude htio!"
Naći ćeš me,
kada me ne bude ovdje gdje sam sada.
Na Nebu je obećana nada.
Od ❤Ana Emanuela,
Bilaj 30.04.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar