utorak, 28. svibnja 2019.

ANĐEOSKOJ LJUBAVI

Prepoznajem ti dušu u mojoj napaćenoj duši, srce anđeosko u mome ljudskom srcu, pogled nebeske radosti u mojim ožalošćenim zemaljskim očima. Anđel si moga disanja! Bez tebe bi ja davno bila tišina. Radost si od Boga mi dana i više tebe od moje tuge u meni ima! Nosiš me krilima čuvara, darivaš vizije vjere da se bar na časak moja patnja uspava. I znaš da sam umorna od svega... i da bi mlada u sanduk polegla ako je to volja Božja. Ali ti si tu da me tješiš pod križem, da kažeš da sam od anđela voljena baš takva kakva sam, drugačiji se nađu i kad im u sred oceana tuge ukradu lađu, jer Krist im je stjena u sred beznađa. U nebeskom stanu odmori me, kada završi ovo sve, opravdaj plač moj, grijehe moje, nemire... Bog će razumjeti onog koji sveto voli me! Sa Duhom Svetim založi se na sudu za mene. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 28.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar