četvrtak, 16. svibnja 2019.

ZASIJAJ GOSPE VOLJOM BOŽJOM

Zasijaj u ovoj bolnoj suzolikoj tami Ružo Otajstvena, ako je ovo trnje tijela mog vrijedno spasenja mnogih duša, neka moje srce kuca i patnja moja diše u nadi. Ako ću više moći pomoći dušicama Božjim sa Neba neka se ovo moje tijelo ohladi, nema veze što sam mlada, nema veze što se meni nisu ispunile želje, nema veze što nisam uspjela isprositi sve ove duge godine čudo, nema veze što mi je bilo sve gore i što su me izdali i što su me za bol tijela krivili. Nema veze što ja nisam voljena i što sam kao srna gonjena od krivolovaca. Nema veze što princa mog nema i što sam izrugana odbačna žena. Nema veze što me boli. Neka prestane sve, samo ljubav moja ne. U prah će sve moje, ali to će ipak biti prah kojem je jednom Krist sa razlogom darovao dah. A taj razlog je molitva za sve. I kad umirem i kad venem, istina ostaje živa. Ne slome joj krila. Od ❤ Ana Emanuela 😭 Bilaj 16.05.2019. 🕊


Nema komentara:

Objavi komentar