srijeda, 8. svibnja 2019.

MOLITVA ZA OZDRAVLJENJE

Opet mi prijeti bol, Kriste moj. Opet me baca u beznađe zemaljsko. Opet sam primjetila suze u očima i kako mi fali djetinjeg smješka. Sve bi se ovo činilo kao greška, da mi nema tebe u hramu duše moje, Tještelju moj vječni, ti mi oslonac daruješ za ruku vodiš, daruješ vizije nebeske, bezbolne i ja uspjevam snagom vjere i ljubavi nadjačati ovu vatru što mi kosti šiba. Gdje je kiselost tijela koja me nagriza, ti je isperi vodom iz milosnog srdašca svoga, da te ozdravljenje moje proslavlja. Olakšaj svima muke strašne, iz ognja nas zemaljskog smjesti u vodu spasenja. Poteci krvi spasonosna u ove rascviljene vene, u drhtave kosti razboljene, gdje nađeš tugu ostavi radost. Ako i moramo trpiti, ti nam daruj snage svete. Da suze koje padaju, krila dobiju i na tvoje Prijestolje kao biseri zahvalnosti polete. Zaustavi Oče dobri bol, u ime ozdravitelja sina tvoga, našeg Isusa Spasitelja voljenoga. Amen.
Sa ljubavlju Ana Emanuela,
Bilaj 8.05.2019. 💌💒


Nema komentara:

Objavi komentar