petak, 31. svibnja 2019.

UČAHURENA LEPTIRICA JE PRIPITOMILA LEPTIRA

Pripitomila mi duša divljeg leptira dok sam u samoći lutala, nazvao me leptiricom, ali još uvijek učahurenom. Ne znam kako to da me je zavolio, dal zbog pjesme, il zbog tišine koja je čujna u srcu koje umi voljeti. I dolazi mi svaki dan, da me pouči o letu i kako krila obojiti u sve dugine boje, ali se prilagoditi i onim zemnima. Taj kist ima duša koja je u Božjoj milosti. Pucketaju krila, razvijaju se, čisto osjetim kako se pomiču u znaku molitve, vježbaju let u nutrini... O samo kad poletim, sa leptirom duše svoje, kada se izvučem iz ove čahure bolne u samu ljubav i postanem ona kakvu me Bog poželio vidjeti!    Tada ću biti dokaz da se sva patnja zemaljska, preobrazila u nebeske dane radosti. 
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 31.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar