nedjelja, 19. svibnja 2019.

PREOBRAZI MI BOŽE TRNJE U RUŽE

Oče nebeski, molim te po požrtvovnoj ljubavi Isusovoj zaliječi ružama Jeruzalemskim oči uplakane, jer vidjele su i osjetile mnogo zemaljskog bola. Trnje se  evo spustilo u sve kosti, kao grmić sam sa vapajem za mirisom ruža, samo još da sjemenkice moje vjere procvjetaju, i umjesto suza tvoja ljubav milosna olakšanje u ulju miomirisnom mi daruje. To je najveća radost koja u mojoj duši stanuje. Vidjeti sebe nakon trpljenja kao što sam u duši u haljinici satkanoj od ljekovitih ruža. Da zamirišem svima, blagoslovom melemnim molitva mi.  Gospodine ja znam da ti ne želiš moju patnju, ali me tako jedino možeš oblikovati u poniznu služavkicu tvoju. Ti mi hoćeš u mojoj boli reći, da je svaki ovaj trn šavić ružice🌹 do ružice🌹 i svaka suza biser do bisera. Kako je lipa moja nebeska haljinica koju mi anđeli šiju i lice nadom nasmiju! Pomozi mi u skupljanju ruža, znam da izraste uvijek jedna kada za druge molim! Oče, te ružice su ustvari tvoje mileno moje, jer ja sam tvoja, moram se vratiti zadivljujuća, mirisna i čista ka tebi, da ti u Raju mirišem na zahvalnost i vječnu radost, jer si me ovako nesavršenu zagrlio vječnom ljubavlju koja mene smrtnicu i grešnicu usavršava i čini novom!
Voli te tvoja Ana Emanuela Trojedini Bože; Jahve dobri❤, Kriste milosni❤, Duše Sveti nadahnitelju darivatelju spasonosni. ❤ Bilaj, 19.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar