ponedjeljak, 13. svibnja 2019.

🍃🌹PRVI DAN DEVETNICE SVETOJ RITI, razmatranje, 13.05.2019.🌹🍃

🍃🌹MOLITVA ZA POČETAK
DEVETNICE SVETOJ RITI🌹🍃

Pomozi mi isprositi čudesan blagoslov od ljubljenog Gospodina, u nemoćima mojim i beznađu mome, u patnjama gorkim i ražaljenosti budi mi miomiris nade, sveta Ritice moje duše zaštitnice. Blagoslovljena devetnica tebi, iz očajavanja me smjesti u sveto očaravanje, jer se uzdam u tajni zagovor tvoj pred licem Spasitelja voljenog, koji te nikad ne odbija, zbog posebne svetosti tvoje duše. Ružinim uljem kosti mi bolne okrijepi, da bi ovo trnje uvelo, a procvjetalo sve ono u što se od Gospodina nadam. Sve ono što ištem, neka se ispuni  volji Očevoj premiloj. Što on vidi u meni kao ljubav neka se rasplamsa, a sve grešno u meni neka uvene  i zauvijek se udalji od mog života, amen.
Sa ljubavlju zaštitnici duše moje,
Ana Emanuela, Bilaj 13.05.2019. 🌹❤🌹
Pridružite mi se u molitvicama, drage dušice Božje, evo vam link;
https://duhovno.net/devetnica-u-cast-svete-rite/ Ispunio dobri Bog molitve vašeg srca koje se oslonilo na zagovor svete Rite, zaštitnice beznadnih slučajeva. Amen.


Nema komentara:

Objavi komentar