četvrtak, 16. svibnja 2019.

PEČAT LJUBAVI KAO KRIŽ SRCA

Pečat ljubavi, položi u srce moje pri rođenju anđeo Gospodnji. Otisak križa svjetlošću sja, blagoslivlja svakoga, iz njega duša nebeska šapatom progovara o ljubavi Krista kralja. Nosim taj križ čitav život sa osmjehom vjere, zbog ljubavi kojom me u trpljenju darova Gospodin. Bude i suza žalosnica jer sam samo obična grešnica, smrtnica, koja mora pokorom i kajanjem, vjerom i molitvom, utjehom, patnjom tijela i ljubavlju zadobiti uslišanje, ne toliko za sebe koliko za druge. Moraju nestati tuge onih koje mi Bog šalje na put, pa makar ja u crnom veu do smrti bila, i oštrice mi zloga polomila krila. Jer već sam ja pobjedila ljude koji su puni Judizma, već su me ubijali al me nisu ubili, već su me razapinjali al me nisu razapeli. Već su me optužili, a sud Božji  nije stigao. I tko bi to kamen na bolnu ženu digao, sretnici? O da to su oni, koji ne znaju za žrtvu i bol. Tužno, ali istinito. Bolne samo bolni razume i oni koji Kristove rane ljube.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 16.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar