subota, 4. svibnja 2019.

NEBESKA LEPTIRICA

Vidjeh tijelo bolno, lica nasmijanog.
Vidjeh anđeli kolo plešu oko toga srca.
Vidjeh nekog mog, vidjeh tjelesnost svoju,
ja duša nebeska koja
slebdi u okove strašne.
I tu sam u čahuri rasplakanoj,
osmijeh Neba da joj budem.
Zbog Krista ostajem tu na križnom putu,
ispijajuć gorčinu sa slatkoćom vjere.
Da sam u nekom divnom tijelu,
ne bi bilo ovoliko obraćenja.
Bile bi nečujne pjesme molitvene.
A sad ih čuju svi i dobri i zli.
Čuju ih zbog volje Božje,
jer samo On je po milosti učinio
violinski ključ od moga križa,
ljestvicu od lanaca
i note od suza.
Leptirica sam, koja lebdi u nutrini.
Tješeć snagom Duha Svetoga
tijela mnoga i plač duša.
Snaga mi je Krist, njegova
Predragocijena krv boji mi krila
u samu ljubav!
I da ne ozdravim nikada,
pokušati ću druge molitvom utješiti,
čudesa Svevišnjeg isprositi.
Od ❤ Ana Emanuela,
Bilaj 4.05.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar