četvrtak, 23. svibnja 2019.

VJERNOST PRESVETOM TROJSTVU

Čudesa navještaš, a čudesa nema na tebi kažu mi. Nije me se Bog sjetio, nije moj plač primjetio, nije me uslišio i moja mu pjesma biva godinama nečujna. Još su te veće boli zarobile, još veće beznađe zemaljsko, kao da ne vidi te rajsko. Griješe u tome takvi mislioci, jer BOG JE MOJE USLIŠANJE, On je pjesma moja, koja me pod križem bolnim brani od zloga! Nada mi je i ljubav srca i duše. I da me ostave svi i da me optuže za boli i suze. Postoji Svevišnji koji me za svoje naume uze. Isprosit će ufanje moje, čudesnost drugima, ja u ovoj zemaljskoj postojanosti nisam bitna. Nebeska su radovanja za mene, tako mi pomogla Gospa kraljica svete krunice, svi sveti, anđeli i arhanđeli u službi Presvetom Trojstvu, amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar