utorak, 14. svibnja 2019.

KRIST KAO OGLEDALCE

Voljela bi vidjeti sebe očima tvojim Kriste, voljela bi znati kako to izgledam bez i jednog grijeha, bez rana i mana!? Kako izgledam u srcu Onoga koji me poželio da mu služim i voli me i ovako odbačenu, izruganu, optuženu i razočaranu... Ti si moje duše ogledalce znam, ti si mi utjeha najveća! Sanjam u svakoj noći i danu da si me oporavio u tijelu kao u duši, sanjam da sam ona koja nema križa, sanjam kraj crne povorke, sanjam bijelu haljinu nebesku i da je kraj mene sve sanjivo tu za zauvijek. I ne sanjam to da bi sebi ugodila, već da bi moja vjera i tvoja ljubav pobjedila. Da dokažeš svima, a posebno nevjernima da tebe ima, kao što ima ovih mojih suza ganuća i rajskih nadahnuća kojima mene i svijet tješiš! Čudesna ljubavi po volji Očevoj čudo učini u životu mom i u životu mojih bližnjih, amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 14.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar