nedjelja, 26. svibnja 2019.

DAROVI DUHA SVETOGA SU U GNJEZDAŠCU SRCA

Čudesan je dodir Duha Svetoga, Životvorac se nastani u vapajnom poniznom srcu kao u gnjezdašcu mira i ljubavi, molitve i zahvalnosti i u njemu ostavi brojne duhovne plodove. I tada oni koji su šutili govore o nebeskim stvarima, pogledajte kosti satrvene postale mi harfa slavljenja Božjeg imena! Sva zasluga pjeva moga pripada Svevišnjoj milosnoj ljubavi! Davno me je isplakao i nasmijao, davno mi je položio u dušu da osjetim i vidim srcem ono za čim čeznem. To je dovoljno da pod križem idem puna osmjeha i šaljivosti, puna svetog vjerovanja da postoji savršena svrha moga svakodnevnog bola, kojeg ukrašava Bog radošću! Sve u meni slavi Gospodina, i rane i mane moje i vrline i sveta nadahnuća. Ovakva sam kakva sam, što Bog zamisli ostvari. Čudesna je ljubav i skrivena je često u nesavršenom obličju!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 26.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar