četvrtak, 2. svibnja 2019.

13. Četvrtak svetoj Riti, POSLANJE ŽENE

Pomozi mi Gospodine biti žena slobode, koja slijedi primjer poniznosti svete Rite. Pomozi mi biti rascvjetana u sebi, dok je moja vanjština puna bolnog trnja. Dopusti mi mirisati na svetu zahvalnost na ustrajnosti u vjeri. Pokloni mi divne vizije, da bi ustrajala pod križem. Pomozi mi živjeti skrušeno Evanđelje ljubavi i križa. Pomozi mi oduprijeti se kušnjama i ukrasiti se krepostima. Kao žena želim ispuniti poslanje, želim biti ona koja raduje Boga svojim glasom. Ako je volja Njegova još uvijek mogu biti dio rebra čovjeka skrušenoga, još uvijek mogu biti nježna ljubav i brižna majka. Nježno nas je satkao Stvoritelj autentično moje, negdje postojiš za mene moliš ili ćeš tek dobiti snažne osjećaje za mene. Ja se uzdam u Svevišnjega i u osjećaje vjere. Ja vjerujem sestrici nebeskoj prijateljici svetoj Riti, da će mi isprositi nadu u tvojim anđeskim očima. Negdje je moje slađano, od Boga za moj križni put rađano. Nadam ti se oduvijek... uz Boga si ti moja ljubav najmilija. Čuvan si, sa mnom hodiš i kada izgleda da ne postojiš i da se mog križa bojiš. Osjećaj si neizustivi, anđel si koji me prati. Ostani uspavan u meni, ako Bog tako želi. Ili se probudi, nošen laticama mirisnim blažeć trnje moje, po zagovoru svetice beznadnih. Trojedini Bože Oče, Sine, Duše Sveti uzdam se u tebe. amen.  Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 2.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar