utorak, 21. svibnja 2019.

ISPIŠEM DA LJUBAV U DRUGA SRCA ZAPIŠEM

Ispišem sve ono što mi na ❤ dođe, pa i kad mi slap suza pođe. Ispišem, da dušom blagoslov prepišem duši koja istinu i melem treba, kao dar sa Neba. I nije do mene, do Boga je! On pokušava iz moga bola izvući najlipše, preobraziti žalost u nebesku molitvenu radost. Samo On zna što se u meni od rođenja zbiva, samo On zna tko sam ja i da nisam baš toliko za križ kriva, samo me On u kamenjaru od života kao bisernu školjkicu prepoznaje, gleda srcem Presvetim u mene. Samo me On u hvalospjevima Raju oslobađa svega onog što nije dio mene. Jedino što znam o sebi je da sam iz ljubavi svete stvorena i da ću biti uistinu radosna samo kada se vratim sva u nebesku ljubav! U ruže ozdraviteljske, u haljinice mirisne, u kojima mi se nitko neće podrugivati. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 21.05.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar