subota, 4. svibnja 2019.

ISČEKIVANA ČUDESA NEBESKA ĆE DOĆI ONIMA KOJI TRPE IZ LJUBAVI

Boli, nelagode, tuge, nepravde, nemoć, očaj...sve te patnje križa... ustvari pomažu suzama, znojem i krvlju sapiru stari svijet beznađa. U bolesti shvaćamo da smo bespomoćni bez ruku Spasitelja. I da kroz plač i trpljivost vidimo bolje, jer postajemo osjećajni za nebesku nadu, koja je vječna. Znam da ruka koju nitko nije ukrasio, ukrašava je Bog tajnom mašnicom, darom vječnim, isčekiva mi duša milost, pa sve da i moram ovim tijelom propasti u prah, Gospodin će u tom prahu pronaći zlatne niti ljubavi i vjere, molitve i zahvalnosti zbog kojih će me na novo probuditi u svemu onom što sam voljela. Povući će jednom anđeli mašnicu i neizustiva i nezamisliva čudesa Svevišnjega će me obradovati, da ću istog trena zaboraviti da sam u zemaljskom životu živjela stalnu bol. Zamijeniti će ljubav sveta mjesta koja su me boljela, sva ću blistati od Kristove radosti predosjećam. Tako mi pomogao Bog i molitve njegovih svetih i blaženih na Nebu i Zemlji, da ustrajem u ljupkoj vjeri, amen. 
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 4.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar