utorak, 7. svibnja 2019.

LJUBIM ZAKON OCA NEBESKOG


Ljubim slatki zakon tvoj Oče moj, ljubim naredbe svete tvoje jer su one sama ljupkost duši mojoj. Što više mislim o tebi to se više prostire nježnost u meni. Sve što ti tražiš ljubav je. A ja samo zbog toga dišem, da ljubavlju radujem, da ti u nadi vjere zahvaljujem jer sam tvoja Jahve dobrostivi. Jer si me izbavio iz zamki i podzemlja kroz požrtvovnu ljubav tvoga sina, moga Spasitelja Isusa. Lipo je znati da me ovako punu mana voliš i da me potičeš na djela duhovnog i tijelesnog milosrđa, ne tražeć ništa za uzvrat, a opet me daruješ na poseban način putem srdačnosti tvojih milih dušica, moje braće i sestrica. Ljubim i blagoslivljam dobrotu tvoju, ruke tvoje milosne, ozdraviteljske. Sve mogu kada znam da moje suze padaju na tvoje dlanove i da ćeš putem njih uslišiti mnoge. Znaš me ljupkosti rajska po suzama i osmjesima najviše, one ti kažu što prešutim. Neka bude volja tvoja Bože. Ljubav je zakon tvoj, slatkoćom me nebeskom blagoslovi u gorkim okovima mojim. Amen.
Od ❤ tvoja Ana Emanuela, Bilaj 6.05.2019.
Molitvena zajednica sv. Jakova apostola - Bilaj 💒



Nema komentara:

Objavi komentar