ponedjeljak, 27. svibnja 2019.

BLAGOSTI SVEVIŠNJA SLAVIM TE

Glasnice moje, dva su nebeska bubnja koja te slave blagosti Svevišnja. Slavu ti priređuje duša moja i srce moje vapajno. I ova moja rebra putem molitvenog disanja postaju pijano, kojeg dodiruju maleni anđeli i glazba se čuje svuda po svijetu. Svaki moj dan pjesma je nova za tebe Bože, jer te želim radovati, u sred bola svog. Ti jedini činiš moje suze nadalicama i uzdajnicama, bisernim radosnim notama mog otužnog života. Ti mi dušu rasplešeš i kada tijelo klone. Ti činiš da se u mislima sa Tobom osjećam bolje, bivam pomirena sa križem. Jer zbog tebe on je ključ za Raj! Oduvijek ga nosim, po nekad se učuni kao da je perce, a znam dobro da je od pokislog teškog drveta, natopljen suzama, znojem i krvlju. Činiš me jakom, jer nisam sama, krila Duha Svetoga pomoć su mojoj neizustivoj patnji. Grlim križ, jer me Ti Isuse sa njega oslobađaš, činiš da mnoge boli, grijehe, kušnje, nemire, razočaranja zaboravim... jer ti u meni ostavljaš samu ljubav molitvenu. Bivam tvoja i to je sve što trebam biti. Ponizna služavkica Presvetog srca tvoga. Što ti poželiš neka mi bude, amen!
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 27.05.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar