nedjelja, 12. ožujka 2023.

VJERA KAO ZBILJA DUŠE

Samo još malo i vidjet ću molitveno sve, samo još malo svjetovnog i moje rajske misije. Onda ću ka vama anđeli maleni poći među ljubavčice miomirisne, vidjet ću i onog koji me voli i za mene pred Svetim Licem moli. Nije mi bolest oduzela vizije, niti će. Svidilo se duši i mama i žena čestitog muškarca biti i tražit ću ga pjesmama dugim i on će mene tražiti dušom anđeoskom milosnom. Naći ćemo se jer se ljubav ne prestaje tražiti. Jahve vas oblikuje i biti ćete rođeni kad i gdje On to poželi kroz milost Isusa Sina mu ljubljenoga. I nek odu od mene svi nevjerni, svi koji ne mogu bol ljubavlju nositi. Mogu ja i sama u duhu sa vama. Jer vi ste već sada moja zbilja, koja mi prija. Nikada nebi odustala od voljeti vjeru u obitelj koja skupa moli i Boga voli. I da umrem znam prvo što bi mi ruke Božje darovale bilo bi sa vama toplo ognjište. On će učiniti čuda, pa neka neki pomisle da sam luda, slobodno neka me luđakinjom nazovu, ja ostajem u vjeri, ufanju i ljubavi sve do vječnosti. Sa tim ću Boga radovati, On voli da se u bolesti tijela duša moja ne žalosti. I dati će mi sve što mi je na srcu Tvorac naš ljubljeni. Novo sve nastaje upravo kroz trpljenje. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 12.03.2023.


Nema komentara:

Objavi komentar