utorak, 7. ožujka 2023.

MAJKO POUČAVAJ ME

Pouči me majko da ljubim Boga više od života svoga. Učini da se ne plašim noževa i igala, sve je to samo simbol moga kralja, to su oni čavli sa Golgote... pa neka i mene za križ zakucaju, neka i crne vrane nadamnom grahću đaba im kad ja u duši imam svete ptice, navjestiteljice ljubavi i mira, kada svaka glazbu nade u srcu mom svira. I svaki moj udah života neka ne bude da ugađam sebi, samo Isusu neka gode moja pluća i nikad mi pjesma ne bude tugujuća, jer On je radost moja. Još me pouči ustrajnosti očima plavetnim vedrinu mojim tamnim očima donosi. Suze mi sakri pod plašt svoj i u zvijezdice krune tvoje da sjaje i čudesa taje. Bogorodice budi mi majka zauvijek, u naručju svome ušuškaj me, ti šapni kud mi je, ako je bol ova dobra za spasenje neka me tu na postajama križnog puta sve dok se u potpunosti ne razapnem i uđem tamo gdje Krist prebiva u svjetlost vječnog spasenja. U ljubav, u zdravlje u uslišanje. Amen. 🕊

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 7.03.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar