nedjelja, 26. ožujka 2023.

ISUSE VIDIM TE KAO MALU BEBU PUNU LJUBAVI

Isuse kada ti dolazim pokloniti se u duhu, kada ti donosim sve svoje bolesti, tuge, ljubav, zahvalnost, tada ti dolazim kao u koljevku svetom Djetešcu. Križ je ta koljevka spasenja, a ti iako izgledaš kao odrastao muškarac izmučen grijesima svijeta ti si u mom srcu nevina mala beba koja šuti i sve čini za Oca koji ga iz Raja gleda. Ta djetinja ljubav u tebi dala se izmučiti i razapeti za naše spasenje. Poučavaj me da i ja od igala vidim krunu tvoju i osjećam predukus Raja...  Tako je blizu rođenje i smrt... jer sve je to rađanje tvojih čudesa... darovnost u koju idemo iz dana u dan, prelazeći križne postaje sa uzdanjem. Ljubljeni moj bilo mi je kao da sam na posljednjoj postaji, bilo mi je kao da ću preći ali su me tvoji anđeli smjestili na neke druge postaje... da se borim da tvoju ljubav još na zemlji svjedočim. Uistinu si puno puta od moje grobnice tijela učinio uskrsnuće, jer i u Tebi i u meni kao život vlada Duh Sveti. Lazara si oživio, trudiš se i za ovu malu Lazaricu. I znam da si pun ljupki iznenađenja, iznenađuj me. Voli te tvoja Ana Emanuela, 💕
Rijeka 🏥🚑 26.03.2023.💦🔥🎺🕊💒


Nema komentara:

Objavi komentar