utorak, 28. ožujka 2023.

SVJEDOČANSTVO DJELOVANJA DUHA SVETOGA U BOLESTI

Sasušiše se bubrezi, ali meni kao da se duše blizanaca iz njih rađaju, pa me ni loše vijesti ne pogađaju. I u bolesti život vidim više se mučeništva ne stidim. Svete mi vizije ljubavi tješe srce. Izmijenio mi dušu dobri Bog, izmijeniti će i tijelo i biti će sve novo i zacijeljeno nakon Golgote. Mogu se podnijeti brojne dijagnoze bez nervoze kada se Kristu vjeruje. Proniče predragocijena krv i srce i bubrege, ako trebaju biti novi Jahve obnovi i učini novim sve, ako mi je trpit do smrti o sve ću za tebe Gospodine. Isuse kada je tvoja spasonosna krv na križu tekla za spasenje cijelog svijeta onda neka i moja teče da obrati se bar jedno tvoje zalutalo dijete, pa i ja da budem poniznija i poslušnija, da vječno slijedim glas tvoga Duha Svetoga, da usavršim se u krepostima kakve su imali moji omiljeni sveci sveta Rita i sveti Josip. Vodi me živote tamo gdje ti želiš, pomozi mi osluškivati i živjeti tvoju Riječ koja sve rane liječi. Pod plaštem Gospinim duša mi odmara, fala ti Isuse jer sam pokoru prihvatila, znam joj smisao a to je trpljenjem iz ljubavi brisanje grijeha i ulazak mnogih duša u Raj. Amen. 🎺🕊

Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela, 28.03.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar