utorak, 28. ožujka 2023.

AUTENTIČNOJ DUŠI

AUTENTIČNOJ DUŠI 💕

Tražila sam te anđele 
u licima ljudi, 
zamišljala im dušu kao tvoju.
Tražila sam te godinama
tamo gdje bi voljela
da si se dušom nebeskom spustio u 
srce junaka. 

A ti si milo ostao samo pjesma, 
jer niko nije prepoznao 
da je ljubav skrivena pod 
satrvenim križem,
ako i jesu od straha bi pobjegli 
u zagrljaj drugoj.
Strah je bio neprijatelj najveći i 
znam anđele nije do mene,
do ljudi je koji ne mogu živjeti 
sa križem i kad je pun ljubavi.

Ali anđele i dalje volim vjeru u tebe,
i dalje osjećam prisne otkucaje duša,
i dalje mi pred lice u sred bolesti 
kao zdravlje dolazi tvoj ljupki lik,
i dali je to samoutjeha, duše krik,
ne znam milo, 
ali znam da te negdje za mene 
Bog u svojim rukama oblikovao. 

I vidjet ću oči anđela,
vidjet ću ruke koje se za nas mole,
ti si mi nagrada koju jedino želim,
kad ova patnja ode. 

Ja put do tebe znam, 
Isusov pun trnja do uskrslih ruža. 
Imat će ranjena princeza,
u dan Jahvin anđela za muža.

Milo čeka na nas uskrslo sve,
ljubav iskrena ne gubi bitke,
možda zemaljske ali nikada rajske,
jer duša sjedinjena sa
Duhom Svetim pobjeđuje. 

Naći ćemo se kao lijevo i desno krilo srca,
u tom letu vječno ćemo se 
klanjati Trojedinom Bogu Ocu, 
Bogu Sinu, Bogu Duhu Svetome. 

Naći će te sve moje, hoće 
i ti ćeš biti samo Božji i moj.
Amen. 💕🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 28.03.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar