ponedjeljak, 27. ožujka 2023.

U PRISUTNOSTI BOGA ŽIVOGA I ANĐELA

Često sam u prisutnosti tvojoj Gospodine, jer ti si ljubav koja me osnažuje, anđela mi čuvara daruje, ti si Ona ljubav koja brine da ja ne moram brinuti. Sa tobom su dani u bolesti nasmijani, jer ti tumačiš mojoj duši da je ona tu da podnese križ kroz patnju tijela da bi zadobila novo bijelo ruho. Čeznem sve te miline i da fali mi hodočašća, fali mi misnog slavlja, pa i svih svjetovnih izleta, fali mi mora, rijeka, jezera, igre sa dječicom, držanja za ruke sa autentičnom dušom, da sve to puno tvojih milosti zemlji mi fali, ali moja duša te i u bolesničkoj sobi slavi, jer i ovdje je vrt moj mali Getsemani, u kojem se pruža loza nade da mogu ustati i sve molitveno vidjeti, ti možeš bolest moju u igru preobraziti. Jer sve je do duše Isuse, ona snagom Duha Svetoga tijelo oživljuje, vjerom izdržava muke najgore. Dobro sam jer dobrostivi Bog je uz mene i anđeo čuvar križa mog.

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 27.03.2023.
🏥🚑 🎺🕊🏡


Nema komentara:

Objavi komentar