petak, 3. ožujka 2023.

KĆER GOSPE LURDSKE

Obradova mi srce Bezgrešno srce, utjeha majke iz Raja, u velikoj milosti zasja mi duša kćeri me svojom Gospa nazvala. Pomoćnica u nemoćima mojim očima me blaženim gleda, zna da Krist moju žrtvu iz ljubavi treba,  obraćenje dušima donosi. Izvor vode čiste niz srce mi teče pa me svaka rana tijela manje peče. Majka bolesnih, majka neutješenih i nemoćnih od nas nikada ne odlazi pod plaštem nas od zla sklanja, oporavlja. Sve me je već dugo na Lurd podsjećalo, pa i špilja iz moga kraja i slika davno kupljena i sad gdje preživljavam kip je Gospe Lurdske, ona je moja majka uz koju ozdravljam. Ona mi šalje molitve braće i sestara i kazuje kćeri nikada nisi pod križem sama. Mnogi mi prilaze, suzice mi radosnice niz lice silaze, blago mojoj patnji ljubljeni Isuse kada mi majku svoju za utjehu daruješ i čitavu povorku zemlje i neba. Grlim te zahvalno cvijete Karmela, Zvijezdo mora i ružo sa rajskih gora, Bezgrešno Začeće, Kraljice svete Krunice, Majčice sve dječice. Volim te. 🌹💗

Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela, Bilaj 3.03.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar