utorak, 7. ožujka 2023.

KRISTOV ŠAPAT

Moj se Gospodin smije u mome srcu i govori mi nisi bolesna samo se pročišćavaš od svijetovnoga, ja ti dušu vodim i tijelo ću svih okova da ti oslobodim. Jer si mi iskreno predala sve svoje boli i srce me tvoje voli. Nećemo plakati kćeri malena, nećemo oplakivati križne postaje, mi ćemo se radovati onome što dolazi poslije Kalvarije. I skupa ćemo pod križem sa svim svetima poći, ako ipak zaplaču nam oči doći će Veronika sa rupcem, dobi će Šimun da nas podrži, doći će kroz braću i sestre koji piju iz spasonosne česme vodu spasenja. Crna ovčice bjeliš se u mojim rukama. Vidjet ćeš doći će kraj svim mukama, mirišu ljiljani, mirišu ruže, miriše stablo puno plodova za tebe i haljina nova je tvoja, u rukama Oca Nebeskog čeka na tebe. Izdrži jer ja sam uvijek uz Tebe, to znaš po ljubavi i radosri duše dok trpiš boli tijela. Nikada ne ostavljam nikoga a posebno sam prisutan u srcu koje me traži, ljubi, obožava. 

Od ❤ Ana Emanuela ( šapat Kristov ) 
Bilaj 7.03.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar