ponedjeljak, 13. ožujka 2023.

NAŠ VLAKIĆ

Izradi nam vlakić, ja ću u vagone posaditi ljekovito cvijeće, zamišljat ćemo našu dječicu kako se raduju našoj kreativnosti, mirisat ćemo na zdravlje sve zbog sebedarja. Duši i tijelu samo fali iskren brižan odnos da bi zacijelili od prošlog vremena. I ne brini što te bolna sanjam i sve ti ovo pričam kao mala proročica, ljubav srca i je prorok jer sve što uzvjeruje to i dobije. Nije problem trpiti i prolaziti kroz ove križne postaje, pa i čuti glasove nemožeš takva bolesna osnovati obitelj. Zemnik da mi to kaže, ma briga me. Ja znam da postojiš ti od svjetovnih drugačiji, ti koji bi se razapeo za moju ljubav jer znaš vrijedi.... zagledan si u moju nutrinu. I jednom ćemo uspjeti naći se kao lijevo i desno krilo srca. AMEN. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.03.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar