ponedjeljak, 20. ožujka 2023.

MILO POBJEDI SVJETOVNO NEBESKOM LJUBAVLJU

Ako me želiš obradovati učini od moje i tvoje ruke krila koja nas odvode do slapova milosti Božje, da se nauživamo pojave vječne ljubavi. U toj riječici ostavit ćemo i boli i suze, ispit ćemo radost koja nas osvježava. Slobodno proviri kroz nasmijane rešetke tijela moga, vidi dušu radosnicu koja te poput srne ožednjele doziva. Dođi milo zatrči se iz dolina nade, u kojima se moliš. Dođi da me voliš, da te volim, dođi da pobjedimo bolest snagom vjere u ljubav požrtvovnu. Tako se ozdravlja umilno slatko moje, tako se rađaju lanešca na Sionskoj gori i zastava Kristova na našem domu vijori. Nemoj se plašiti ni zvijeri, ni bola, ni prikaza, nemoj milo da pobjedi ono svjetovno, zagledaj se u nas koji smo mali nebesnici u duši, spremni si nositi križ ljubeć rane, cjelujući skupa. Baš budi drugačiji, samo moje pitomo, prisno, vječno. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 20.03.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar