nedjelja, 5. ožujka 2023.

ANĐEOSKI PRINČE

Smjestila sam te u ranu,
da mi melem budeš.
Jesam tebe koji si od Boga 
baš moj.
Tražih te ja po svuda,
pa i u očima stranaca,
ali u sebi sam znala hej 
on tebe nalazi.

Oslobađaš ljubav u meni,
ti kojeg još nisam dodirnula,
ti koji si tajna na presvetim dlanovima.
Nekako mi je u srcu da vjerujem u tebe 
i kada srce moje zebe.
I kada križ sviju straši,
znam ti se uplašiti nećeš.

Poslati ćeš konja stasitog,
da me nađe i tebi dovede.
Čekat ću ga urešena zate.

Svojim životom grlim tvoj život.
Ne umaram se od čekanja,
jer ti si ustvari moj oduvijek 
ti si vjerom dočekan.

Nježni lipotane ti si muzika u meni,
ti si hrabrost ovoj bolnoj ženi,
anđeo križnog putovanja,
srce puno radovanja. 
Tebe mi darovao Bog 
kad sve se svjetovno izgubilo.

Odsjaju nerazorive vjere,
nek mi te ne diraju tuđe ruke,
tvoje su dar za moje muke,
jedini si za svoju jedinu stvoren,
vođen istinom.

Imam te u trpljenju,
kao krila na plećima,
kao sjaj ljubavi u suznim očima.
Imam te u nutrini,
usne tvoje kazuju ne brini.

Cvijećem mi anđeoskim kosu ukrašavaš,
u bolesti mojoj ljubav moju vidiš,
moga se tijela raspetog ne stidiš.
Kristov si Princ i moj.

I blago meni jer te volim,
jer te u boli osjećam kao bezbol.

Sve i da sa tobom živim tek na Nebu,
anđeosko moje i to je u redu.
Jer ja sam dušom već u Raju 
sa tobom u uslišanju. 

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 5.03.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar