subota, 11. ožujka 2023.

MOJE PJESME O LJUBAVI PRIPADAJU ISTINSKOJ LJUBAVI

Moje pjesme o ljubavi su o njemu koji mi srcem žubori, koji me u istinsku ljubav poziva, zbog koga ozdravljam. Kažu da ga nisi izmislila, ako i jesam opet je moja misao,   moje imanje vjere, on je i nebesnik i zemaljsko biće za mene. I ne prestaje mi ulaziti u srce njegova tajna molitva za mene. Tu je on i kad mi suza krene i kad se sve učini beznadno on je moja rajska nada, Princ Kristov koji me voli kao što se voli vjera u autentičnu dušu. Skupa ćemo u duhu kroz ovu zemaljsku sušu darovati svijetu oazu nade. Ako si ljubav ne može nitko da ti je ukrade, pa sve i da te razočaraju... bolje da odu od tvoga križa oni koji te varaju. Jedina je za jedinog i taj se djelom nad djelima dokaže, taj vječno uz tebe ostaje. Jer ljubav je anđeo tvoje duše. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 11.03.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar