subota, 18. ožujka 2023.

ARAŽMAN ZA ISUSA

Isuse dao si mi snagu da nakon dva mjeseca prošetetam svojim selom umjesto po bijelim sobama, istina malo su mi iskrile crne bubice i stopala su mi otežala, utrnuta, na vratu mi je ona cjevčica što spasava život zemaljski, čisto sam si smješna ka robotić, al brige sad štoje tuje negdi novi bubregić sja zame, al još prije je moguće da ti meni obnoviš moje duhovne bubrege pa da mi hodočastimo skupa po svuda. Ne zamara mene više patnja tijela toliko, štobi sad neg živit dušom dok ti to ljubavi vječna želiš. Ja ću trpit ove boli jer te volim. To ti evo svjedočim i ovim malim aražmanom, uspjela sam i bolna pronaći materijal, premorena ali radosna, jer sve bi za tebe i mrtva i živa. Uvodiš me milom glazbom u tajnu svoga Presvetoga srca zato i moje u nadi kuca. Da i iskrvarim nema veze, opet je to ljubav za tebe Isuse. Tebe svaki dan ljubiti i navještati svijetu moja je misija, poslanje ljubavi duše. 🎺🕊

Voli te tvoja Ana Emanuela, 
Bilaj 18.03.2023. ❤

Nema komentara:

Objavi komentar