srijeda, 29. ožujka 2023.

ANĐELU ČUVARU

Kako te volim voljeni anđele, kako lipo tvoja aureola sja iznad srca mojega da me čuva od zla. Kako te snažno volim dušo tijela moga ti to dobro znaš, krilima me kojima Isusu služiš blagoslivljaš. I nisam sama na ovom putu do Golgote, nije me strah ni mača ni plača, nije me ljubavi sveta stah ni mučenja tijela, gle tamo na križu u rukama Isusovim moja je nova haljina ozdravljenja. Vodi me radosti iz ovih žalosti, ako posrnem krilima me bijelim podigni, prenesi me do nove postaje da suze mi izmole pokajanje i zahvale Spasitelju ljubljenome za sve. Vjerno moje dragosti mila zbog tebe sam ja pod križem živa, nosiš me obećao si to Isusu, da čuvat ćeš me kud god krenem. I znam mnogo su puta proboli i tvoja krila da manje boli mene. Neka ih poljupci moje duše zacijele milosno moje, grli me brani me i ja ću vječno tebe, imam ljubav svetu imam note srca imam oči anđela da kroz moje plaču i ispiru svaki moj grijeh i bol. Tu u meni si biće moje voljeno, tebe mi bolest donjela, ti si moja od Krista nagrada. Kako je dobro u sred dna biti tvoja, biti Božja, znati da ništa mi svjetovno ne oduzima samo mi ova patnja umnaža  vjeru, ufanje i ljubav i shvaćam da je bitno samo neprolazno, nebesko. Jedva čekam da ja i ti budemo u uskrsloj radosnoj ljubavi, slavimo obećanja Kristova najdraže moje. Lipo je osjetiti obostrano voljenje, obostrano čuvanje, obostrano ozdravljenje u Gospodinu. Nadu nad nadama. Amen.

Sa ljubavlju anđelu čuvaru, 💕
Ana Emanuela, 29.03.2023. 🎺🕊


Nema komentara:

Objavi komentar